Гарантія та повернення
Повернення товару та гарантія якості
На товари в нашому магазині надається гарантія, що підтверджує відсутність у товарі заводських дефектів. Будь ласка, перевіряйте відсутність дефектів упаковки під час отримання посилки.Зверніть увагу!
- При отриманні посилки уважно перевіряйте цілісність упаковки та вмісту.
- При наявності дефектів повідомте про це представника «Нової Пошти» (або відповідної поштової служби) та підпишіть відповідний акт. span>
- Завдяки цьому, незалежно від рішення за актом, ми матимемо підтвердження наявності дефекту і зможемо запропонувати вам повернення або компенсацію навіть у разі відмови за актом.
Проблеми з комплектацією
У разі виявлених проблем з комплектацією (комплектність визначається описом виробу на коробці або в інструкції), ми зробимо заміну товару або надішлемо відсутній компонент у термін від 1 робочого дня до 1 місяця залежно від доступності компонента.Обмін та повернення товару
Також ви можете обміняти або повернути товар, згідно з «Законом про захист прав споживачів», протягом 14 днів з моменту покупки. Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:- товар, що не був у використанні і не має слідів: подряпин, сколів, потертостей, інших пошкоджень;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
У разі затримки замовлення, повної його втрати, неправильного шляху доставки, або інших непередбачених обставин - відповідальність за покриття витрат лягає на продавця.
З будь-яких питань ви можете звернутися до менеджера за номером +380 (50) 50-40-019.